stressig morgon


Klockan är tio och jag vaknade eller gick upp ur sängen alldeles nyss, och i och med att jag gjorde så så är jag tvungen att stressa för att jag ska gå till jobbet om en halvtimme. Jag hatar att stressa när man är nyvaken . Men är fortfarande trött efter dom konstiga sovtiderna jag hade (eller man sov ju knappt) men det borde återställas när som helst :)

Ska i alla fall klä på hur mycket som helst eftersom att nu är det vinter helt plötsligt så då blir det ju kallt också, hoppas bara att det inte är halt att gå. för då kommer det bara bli värre i alla värkande kroppsdelar av att man går och spänner sig . usch jag hatar sånt här .

Hörs .

Kommentarer
Postat av: Mandy

De va mig då ett jäkla gnäll. Klä på dig & håll käften kvinna. Haha- Du bara gnäller & gnäller. Aldrig ere nåt som e bra. Hahaha.

Jag kan finna mig själv som gnällspik men du e extrem. Hahaha. De ser så kul ut att läsa.

Allt e fel i dina ögon


En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback