sysslolös & dålig fantasi


Usch, även fast jag tycker det ska bli så himla skönt att inte göra ett dugg och bara ligga hemma och kolla på tv/film och tråka för mig själv ~ ta det lugnt för mig själv !! Så blir jag helt uttråkad och försöker komma på allt möjligt som jag kan sysselsätta mig med, oftast utan fråmgång då det enda jag kommer på att sätta mig vid datorn, tv:n eller att röka !! haha Fyfan vad tråkig jag är !! Fast alldeles nyss kom jag på att jag skulle byta tvättmaskinen men eftersom att det bara tar max. fem minuter så är jag lika sysslolös nu som för tio minuter sen - hmm....

Försökte ringa Axa då hon hade ringt mig klockan 12.00 men jag inte såg det förän för bara några timmar sedan och då jobbade hon .

Men nu ska jag fortsätta mitt tv-tittande - sing a long och extra extra efter det .

Hörs .

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback