Tingeling på villovägar


Va ute och rökte med syster och pratade med Camilla och Katrin i telefon. Så hörde jag massa pip (från en katt). Kollade runt lite om vi lyckats stängt in någon av våra katter men nej !!! Struntade i det ett tag, men så kom det fram en svart, liten katt helt plötsligt från ingenstans, jättesöt och hur tam och kelig som helst .

Gick in och mamma ringde grannen för att fråga om det var deras och JA, det var det.. Så gick ut igen för att möta upp grannen och "överlämna" katten, Tingeling som vi fick reda på att den hette, men då var hon försvunnen. Sprang runt och letade i 20-25 minuter och tillsist så hör vi henne skrika ungefär som någon slog, nöp eller gjorde illa henne på något annat sätt (?) men nej då! hon satt uppe i ett fönster (utan glas) på ett av uthusen och ville helt enkelt komma ner, men utan att hitta den rätta vägen är det inte lätt !! haha stackarn, men nu har hon fårr komma in igen i värmen .

Söööt, jag vill också ha en kattunge, min kattunge är ju redan stor och tjock fast hon är ganska söt hon med !

Justé pratade ju som sagt med Camilla och Katrin och nu i sista sekunden är det klirrat vilka som ska med; Jag, Camilla, Masen, Dan och Katrin . Skojskoj ska det bli !!

Dax att sova (läs titta på tv, som vanligt...)

Hörs - GOD NATT!!!


Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback