Klagar inte hela tiden


Precis duschat, väntar på att syrran ska duscha klart så att vi kan sällskapa varandra ut och röka . För att sedan gå och lägga mig och sova (titta på tv).. Börjar känna mig som en 90-årig tant, går och lägger mig klockan nio-tio varje kväll . Har alltid varit en sånn person som vaknar klockan 12.00 ca. (när jag är ledig alltså) och går och lägger mig klockan 22.00 och där i mellan går jag och klagar på att jag är trött hela tiden :) haha . Har fått höra många gånger att man "jämt är trött"..

Men nu vaknar jag halv nio ungefär och går och lägger mig klockan 22.00 och klagar inte hela tiden på att jag är trött där i mellan - en förbättring :) stolt !! haha

Imorgon blir det också en tidig morgon vare sig jag vill eller inte då jag ska med syrran till akademiska och kolla handen. För att jag kanske får köra hem då hon inte kan om hon ska opereras som inte är säkert ännu . Hoppas även att jag ska lyckas springa i lite affärer - är lite sugen på ett nintendo wii (helt onödigt, jag vet. kommer använda det i en vecka sen tröttnar jag.) men även lite annat smått och gott som jag är sugen på att införskaffa . Men får se hur det blir .

Efter det så ska jag till Ullfors och äta kinamat och sjunga singstar med tjejorna . skoj ska det bli ! och gott - länge sen man åt kinamat - mums !!

Men nu tror jag hon är färdig .

Hörs i morgon .

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback