Lördag


Oj, fick för mig att jag skrev ett inlägg i går morse.. Eller jag skrev men det publicerades aldrig så det har varit ett uppehåll här - utan min mening !

Men har i alla fall inte hänt så mycket. Har varit ledig suttit hemma och tittat på tv i stort sett hela den lediga tiden .. Har inte haft några pengar på mobilen och har det fortfarande inte så kan inte ringa någon.. Men tur att det ringer någon till mig då och då istället så jag inte blir helt utstängd från omvärlden :)

Idag har jag jobbat och i morgon är jag ledig igen, ganska skönt i och med att jag känner att det går upp och ner med min förkylning eller om jag börjar bli sjuk på riktigt . Kommer knappt ihåg hur det känns då jag inte haft någon annan sjukdom än att vara förkyld sen jag gick i fyran eller nått :S Det kallas väl tur !!

nu ska jag duscha och hämta alvedon.

hörs sen, i morgon eller framöver^^

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback