Lördag


Gårdagen blev trevlig på sina sätt i alla fall ! Var som sagt till Church street och åt mat, efter det var vi en snabbis in på Pitchers och sen bar det av hem. Kom hem vid typ halv tre eller nånting trött som fan; men helt omöjligt att somna, så vid fyra somnade jag i alla fall. Vaknade igen vid sex, låg vaken till åtta och sen somnade jag ytterligare några timmar för att vakna upp och lämna sängen vid halv ett :)

Idag har det inte hänt ett skit, har varit hemma i stort sett hela dan, bara varit och handlat lite grönsaker så jag och syrran kunde äta tacos - men det var skitäckligt.. Eftersom att jag fortfarande var mätt sedan gårdagen.. Så det blev nästan ingen tacos för mig, åt lite för att vara snäll och trevlig med syster och sällskapa henne .

Dags att gå ut och röka en sista cigg - hörs .

((Lägger in lite bilder från gårdagen senare eller i morgon om jag orkar..))


Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback