Måndag


Nu är jag hemma, påväg till duschen. Men orkar inte riktigt än då min rygg inte vill göra det jag vill :/

Har pratat med Camilla i en halvtimme om allt från ingenting till en Ullared-resa igen - ska bli roligt behöver bara ta ledigt lite så man hinner, annars blir det nog lite tajt :) men ska nog ordna sig - "arbetsgivarna" är inte så svåra att prata "vett" med :)

Imorgon är det ledigt igen och jag ska tvätta, då jag hade för mycket saker att göra i helgen för att ens komma på tanken att det behövdes. Blev även tvungen att tvätta till syrran då hon är halvt handikappad och tjatar sönder en till man tillslut säger ja bara för att få tyst på henne .

Men nu ska jag duscha innan jag somnar eller ryggen blir värre .

Hörs .

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback