Måndagkväll


Ganska skön dag, har varit lagom mycket folk så man har inte haft en massa dö-tider som alltid annars på måndagar . Fick även sluta tidigt, det är bra med måndagar för då är man färdig klockan åtta när vi stänger så då är det bara att låsa dörrarna och åka därifrån :)

Ledig igen nu då, två dagar. Ingenting planerat som vanligt . Får se om vi lyckas få tag på veterinären så då kanske man ska dit en stund . Annars så ska jag väl bara (kanske) till Axa imorgon om jag orkar och har tid.. Funderar även på att baka igen, är helt inne på att baka nu för tiden . Det är bra så att man har något att bjuda på förutom mammas torra bullar (dom är inte torra egentligen, bara det att man ätit likadana bullar i 20 år, dom smakar fortfarande lika efter alla dessa år..haha)...

nu ska jag städa undan lite och fixa med alla räkningar och skit.. Justé fick mitt hemköpskort idag så nu måste man ju börja samla på sig massa "poäng" eller vad man ska ha så man får någon bonus .

Hörs .

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback