Måndagkväll


Har lyckats (eller det var inte jag som lyckades..) att bli påkörd av en bil idag när jag som vanligt cyklade hem i kolsvarta mörkret efter att ha jobbat mitt "pass". Eller jag blev inte direkt påkörd utan "puttad" eller vad man ska kalla det . Men i alla fall så cyklade jag (..var tvingad att ha reflexväst, men det hjälper tydligen inte.) så kom  det en bil och höll på att köra över mig men istället så vejjade (stavas??) han ut och slog till mig på armbågen så jag får värsta sladden på kärringcykeln och full fart ner i diket och så låg jag där  och kände efter om jag hade brytit något, dött eller bara hade ont . Men nej!! jag var så frisk och pigg som man bara kunde bli, förutom min förkylning.. Men den är bra idag den med tror jag :)

Ganska underligt, armbåden borde ju i alla fall ha värkt - men inte de heller .. Tur i oturen .

Men nu ska jag gå och lägga mig och kolla på tv .

Hörs .

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback