Måndagkväll


hemma igen och ska strax gå och lägga mig i min varma säng. Min fötter håller på att gå av av all kyla som kommer med hösten. Och man tvingas sitta ute på altanen hemma hos Camilla.. Haha eller kan bero på att vi satt där och rökte, släckte den ena så tände den andra . Så var bara till att sitta kvar och vara social, men nu är jag ju i alla fall inne i värmen och fötterna börjar få tillbaka medvetandet :)

Skulle i alla fall till camilla och fråga om mina arbetstider för den här veckan och samtidigt planera lite inför våran ullaredsresa . Men alla var inte lika intresserade av att planera i god tid, inte lika som jag i alla fall . Förra gången vi åkte så kom vi på det på onsdagen och åkte på fredagen och då fick vi typ tvinga med oss folk men tänkte det skulle bli annorlunda i år . Men får se hur det blir, som det ser ut just nu så är vi i alla fall fyra personer !!

men nu ska jag "mörda" flugor och sen ska jag krypa ner i min varma säng :)

Hörs - god natt!!


Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback