Nintendo wii & snöstorm


Så hemma efter Uppsala vistelsen med mamma och syrran . Blev ingen operation för hennes del utan dom bokade in en ny tid när hon ska opereras nästa vecka istället . Jobbiga dom där . Blir tvungen att åka in minst en gång i veckan . Och jag blev den speciellt utvalda att få köra henne dit - vet inte riktigt vad jag tycker om de, då jag itne tycker om att köra bil på sånna ställen . Speciellt med en bil som jag inte är van med och antagligen aldrig kommer att bli då jag HATAR hennes "lilla blå" (som hon kallar den..)...

Tvingade i alla fall med "gänget" (haha) till Gränby köpcentrum för att jag bara skulle "titta" på ett Nintendo Wii men det var så billigt tyckte jag så jag var bara tvungen att köpa ett . haha Typiskt mig .

Och sånn tur som man har så hamnar man i stán i värsta snöovädret - jag hatar snö!!! tur att kvällen ska tillbringas inomhus så man slipper snön . Blir vin, kinamat och singstar istället .

appropå ingenting så vill ja ha en ny tv - blir mitt nästa inköp.. Kommer aldrig att bli en bil för min del :)

men nu ska jag göra nå annat . hörs

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback