Onsdag


Vaknade tidigt idag . Eller vid åtta, men det är onödigt tidigt för mig eftersom att jag är ledig . Men inte så mycket att göra åt . Har i alla fall bakat en massa grejer.. Det blev Snickerskaka, Hallongrottor fast med jordgubbssylt och så blev det några kokoskakor. Fast kokoskakorna blev inte så bra, då det ser ut som en pannkaka, hela smeten rann ihop när den var inne i ugnen plus att den sitter fast på plåten .

Nu ska jag titta på film om jag hittar någon som jag vill se .

Hörs .

Kommentarer
Postat av: Katrin

Det är lite obestämd tid.. Ska bo hemma nu ett tag och se hur allt annat löser sig..

Måste hitta på ngt ju! :P

Känns som att det är typ 100 år sen jag bodde här nu :S Vill umgås med folk! :P

2008-10-22 @ 23:53:29

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback