Onsdag


usch inte min dag det här - tror jag i alla fall . hälften av dagen har gått åt helvete !!

Vaknade var helt inne på att jobba cyklade dit jobbade - kraschade tallrikar och glas och hällde kaffe på golvet som jag glömde bort och halkade i efter två minuter etc etc . allting hände hela tiden .

Tillslut var arbetsdagen över i alla fall och jag skulle cykla hem till Camilla med smörgåsar som blev över och hoppar upp på cykeln och så var det punktering då var det bara att gå... Och som vanligt när jag verkligen behöver ringa så har jag inga pengar på mobilen.. Jag har ALLTID pengar på mobilen men så klart inte idag då jag behövde ringa mamma efter skjuts... Men i alla fall så gick jag till camilla på den mörkaste av alla mörka vägar och siktar så bra jag kan på att hålla mig kvar på vägen - men tydligen så var/är jag dålig på att sikta så den största delen av vägen jag gick så var jag i diket :/

men nu har jag i alla fall lyckats kommit hem, fått lite prinsesstårta av Mamma och min nya telefon . Som jag inte fattar mig på men det ska jag ändra på :)

I alla fall så har jag inga pengar på mobilen (som jag skrev innan) så jag kan inte ringa .. Fyller på mobilen i morgon och ringer då !!

Hörs .

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback