Onsdagkväll


hemma, ledig och har totalt ont i mina ben . Vet inte varför, har inte varit något folk idag så har mest tillbringat mina tio arbetstimmar med att läsa dagens tidningar - har säkert läst varje artikel, insändare (+ allt annat) minst två gånger - SÅÅ lite folk har det varit!!

Imorgon har syrran och mamma gått ihop stenhårt om att vi ska byta däck på bilarna (själv har man ingen men blir ändå huvudperson i det hela) och jag kan inte byta däck så det lär ju märkas hur det kommer att gå .

Men nu är huvudet tomt = finns inget vettigt att skriva (och jag påstår inte att det som redan skrivits är vettigt..)..

Hörs .

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback