onsdagkväll ännu senare :)


Jag blir helt jävla gråhårig av Facebook.. Jag fattar ingenting. Skulle försöka läsa vad någon hade skrivit till mig (som jag fick reda på genom mejl).. men då var frågan - hur hittade man på det då?? Sen när jag (rättare sagt Katrin) hittat på den rätta läsningen för att hitta på det så förstod jag ändå ingenting. Men tror att jag fick iväg ett svar på det i alla fall.. Men tur att man inte är där så ofta för då hade jag slitit av mig allt mitt "gråa" hår vid det här laget .

usch - inte bra det där eller .

Nu ska jag avsluta min konversation, ta bort tejpbitarna som jag har tejpat upp ögonlocken med sen är det dax för mig att sova .

hörs .

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback