onsdagkväll


Irriterad så in i helvete .

Ska gå ur alla saker som jag är medlem i.. Blir bara mer och mer irriterad för varje gång jag får massa saker som jag "har glömt" att avbeställa . Fast jag vet att jag har avbeställt det . OCH dom har ingen hemsida och det går ALDRIG att ringa och få ett svar utan man får alltid prata med en jävla telefonsvarare . ÅÅÅH så jävla arg jag blir/är ... men orka kämpa om det . blir bara mer irriterad .

Ska betala massa räkningar, försöka få tag på det där jävla s.k företaget, duscha, ringa runt lite om jag orkar och sen ska jag sova ..

Men hörs om jag hinner tillbaka nå mer idag annars i morgon .

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback