Söndag


Idag har jag varit
duktig och bakat bullar .
Blev inte så många men
dom blev i alla fall väldigt goda ...
och det känns ju bra ..

Har även varit med Mandy
till Tierp och handlat och
köpt pizza och så har jag tagit ur
sängkläderna ur sängen .
Så har hunnit med en
massa grejer idag..
Och nu är jag trött men har fortfarande inte fixat några nya sängkläder till sängen och det måste ju göras i vilket fall som helst .

Imorgon är det jobb igen, ska bli ganska skönt att jobba för en gång skull.. Bara det att det är måndag och måndagar är grymt sega..

Men nu ska jag kolla klart på "knocked up" som jag började kolla på igår .

Hörs .

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback