Söndag


Usch, stormen slutar aldrig. Verkar inte ha en tanke på att ge upp dom närmaste dagarna . Hade det snöat med så hade det varit tidernas värsta snöstorm - jag lovar . Har inte gått något bra att sova inatt heller då mitt fönster inte är tätt och 70 % procent av luftstormarna som blåser förbi utanför kommer in i stället och jag höll på att frysa ihjäl . Men överlevde även denna natt konstigt nog .

Snart är det dax för andra dagen av jobbande . Känns inte som att jag kommer klara av det här länge till då jag tror att jag har feber.. Har även ont i halsen, huvudet och ryggen . Kanske är förkylningen som är påväg på grund av mitt stormande fönster.. Men får se ska göra mitt bästa .

Nu ska jag i alla fall prova äta frukost .

Hörs .

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback