söndagkväll


på 38 minuter så hann man väldigt mycket . Bra mycket mer än vad jag kunde tänka mig i alla fall . Som vanligt när mamma ska hjälpa mig med någonting i mitt rum så börjar hon klaga på att det är dammigt, fula gardiner (eller att jag haft dom för länge, inte passar in etc.) sängen på fel ledd, ja i stort sett allt som går att klaga på . Så då började det med att hon tyckte det skulle dammsugas, så då var det bara att hämta den och börja dammsuga. Sen så skulle benen på min säng skruvas fast (dom typ hänger under sängen) så då fick jag hämta "skruvverktyg".. Sen så bytte vi gardiner flyttade sängen och ett bord som jag har där inne .

Så på 38 minuter gjordes allt det plus att jag hann duscha och borsta tänderna med .

Känner mig riktigt stolt . Haha

men nu är det dax för Andra avenyn..

Hörs i morgon .

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback