"Tack för att du visar leg!"


Dagen till ära så är jag mest glad över att jag får ha mjukisbyxor på mig . Var typ en vecka sedan sist och jag är beroende ut av dom . Skulle inte klara mig utan . Men nu har man ju jobbat i fem dagar i streck och tvingat på sig jeans varje morgon (...) men nu när ledigheten kom så vaknade man klockan halv nio (jobbigt att man vänjer sig med att vakna tidigt) och drog på sig ett par mjukisar :)

Har varit till systemet och inhandlat lite vin och även en dooleys köpte jag till morgondagen.. Och bara för att jag visade legitimation "självmant" så fick man ett paket med tuggummi som var i en rosa förpackning där det stod "Tack för att visar leg!" haha lite onödigt kändes det som - och dom smakade fan oxå - mest mjöl med en touch av jordgubb tror jag det är ..

Men nu ska jag städa undan lite här inne för att sedan kolla på en film .

Hörs . 

Kommentarer
Postat av: Lisa

kikar in

2008-10-30 @ 14:41:03

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback