tisdagkväll


mår helt illa, hoppas bara att jag inte börjar bli sjuk nu !! Förkyld är en sak, men inte magsjuka det är det värsta som finns .. Inte för att jag kommer ihåg särskilt bra hur det är (det var ett x antal år sedan sist) men inte är det positiva minnen jag har av det ..

Sista dagen att jobba imorgon ska bli såå skönt att få vara ledig hela fyra dagar irad, inte för att jag har en jävla aning om vad jag ska göra förutom att sova halva dagarna och lyssna på mammas tjat .. haha

Har fyllt på min mobil idag, riktigt härligt med pengar igen då man känner sig helt ensam utan pengar - kan inte ringa eller nånting . men nu är det ordnat i alla fall

Och nu ska jag kolla på andra avenyn .

Hörs .

Kommentarer
Postat av: Mandy

Du. Då tycker jag att det är dags att komma hit & gå promenader me mig & Bamse. Passa på att bli skjutna nu när jaktsäsongen e här :P Haha. Tråååki


En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback