Tisdagkväll


Usch, trött som fan . Har även funderingar, tänkt länge på de . Om jag ska gå och kolla synen . Får jätteont i ögonen, eller blir irriterad i dom och så rinner det hela tiden och svider när jag kollar på tv, sitter vid datorn och kör bil (ibland när jag läser (ett ganska tydligt tecken på att det blir så när jag koncentrerar mig).. Men har egentligen varken ork, lust eller tid att gå dit.. För om jag nu skulle ha något fel på synen så skulle jag aldrig lägga ut pengar på glasögon eftersom att det aldrig kommer hända att jag använder dom . så det var nog bara onödiga funderingar ända från början .

Har suttit hemma coh väntat på ett mirakel hela kvällen^^ hände inget så fick sitta här för mig själv ikväll...

Får se om det blir bättre i morgon .

God natt - hörs .

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback