Tisdagkväll


Sista dagen i morgon att jobba . och har lyckats fixa skjuts dit till och med, så då slipper man klä på sig vinterutrustningen innan man drar iväg (lycka..) på cykelturen .

Men för att få skjuts så var jag tvungen att hjälpa syrran sätta upp en lampa i taket och det var inte det lättaste ska jag meddela er . Fick stå på en barstol, som inte är stabil och skruva uppe i taket . och jag som är såå stark i armarna . haha Men det gick tillslut i alla fall .

Efter det så blev det en dusch (fem minuter duschade jag, nytt rekord..) och sen var det Andra avenyn.. Och nu sitter man här endast för att det bara är skit på tv och jag har sett alla mina filmer typ tio gånger och skulle behöva något nytt . Men får se om jag kan införskaffa det på fredag då jag ska skjutsa syster till akademiska .. Men det skulle bli operation så hon kommer säkert inte orka det .. men får vänta och se lär ju märkas hur hon mår :)

Nu ska jag ole-dole-doff-välja fram en film jag ska kolla på :)

GOD NATT - HÖRS !!

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback