Tisdagkväll


Så dagen är slut och jag sitter och väntar på att min vetekudde ska bli varm. Fattar inte har ont i ryggen när jag vaknr på morgonen sen så går det sakta men säkert över under dagen och kommer tillbaka på kvällen . Men tur är väl i alla fall att det går över under dagen så man kan göra något utan att ha ont hela tiden .

Har varit hemma hos Mandy en stund på "kvällningen" satt mest och bara pratade kolla på lite bilder och var ut och gick med (hunden) Bamse - söt han är !! ska typ sitta i knä hela tiden - haha !!

Nu ska jag gå och lägga mig och sova eller kolla en stund på tv om det finns något som är värt att se .

Hoppas på att telefonen kommer imorgon (mamma pratade om att hon hade fått något mejl om det)

Hörs .

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback