Torsdag


Min mamma är snäll och berättar saker i tid - eller inte . Var helt inställd på att jag skulle få telefonen idag eftersom att när man beställer från Netonnet så tar det inte längre tid. Men eftersom att vi beställt i mammas namn så får hon all "information" som kommer . Men hon berättar däremot inte att hon fått mejl angående det ... Irriterande och nu får jag vänta till den 17:de innan jag får telefonen bara för att Syrrans telefonen inte fanns i lager. Hade jag beställt själv så hade jag haft den idag, men nu vill dom skcika telefonerna damtidigt så aah .

Är i alla fall galet trött idag vet inte varför för jag somnade ganska skapligt igår, runt 23.30 nångång tror jag det va . Men men blir väl piggare under dagen .

Men nu ska jag fixa iordning mig .

Hörs

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback