Torsdag


Usch vad jag tycker synd om mig själv. Mina fötter är isbitar och just därför blir jag på dåligt humör .

Har fått reda på lite arbetstider - inte så lockande men det ger i alla fall lite pengar :)

Har varit värsta polispådraget idag på jobbet, då det var en tant som skulle åka Birka (någon av båtarna) som hade tappat/blivit bestulen (haha) på sin plånbok med ungefär 15 000 i kontanter i :S Ofta man åker runt med 15 000 kronor i kontanter ?? Helt sjukt ju !! Men inte hjälpte det att polisen kom, fanns ingen plånbok i alla fall även fast dom visiterade alla passagerarna på bussen ..

Men nu ska jag betala lite räkningar .

Hörs .

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback