Torsdagkväll


Har slutat jobba, hunnit planerat morgondagen
som kommer att bli en tripp till Church street
med Axa och Ronja - skojskoj !!

Fick även med mig  ungefär10 kg godis från jobbet idag,
då det började bli dåligt datum på dem .
Och pappa åt direkt två påsar..
Sen så gav jag och mamma upp idol och åkte och 
utförde några "ärenden" :)
haha men i alla fall så kom vi hem och pappa hade tydligen gett upp godisätandet då han hade tappat en tand .. haha så jävla roligt - där fick han för att han åt för mycket godis . Fatta dyrt att gå till tandläkaren !!

Imorgon ska jag även köra syrrans bill till verkstaden då hon har fått punktering - klockan halv åtta på morgonen, låter riktigt frestande . Och efter det så bär det av till Uppsala, för att skjutsa syrran till sjukhuset för koll av handen och för att handla - morgondagen är planerad in i minsta detalj .

men nu ska jag duscha för det hinns inte med i morgon .

Hörs .

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback