Torsdagkväll


Blev en snabbvisit till Valbo idag med syrran . Handlade som vanligt massa onödigt "krimskrams" som jag bara inte kan motstå . Eller egentligen kan jag men grejen är den att jag tänker "äsch, den är billig den tar vi" .. det enda jag skulle köpa var en plattång, en billig . sak samma om den inte fungerar nå länge, då får man köpa ny istället . För har köpt dyra förut men dom håller inte nå bra dom heller . Vet inte riktigt vad jag gör med mina men dom "nöts" lixom ut :)

Köpte i alla fall en plattång; sladdlös så nu kan jag springa runt i hela huset och platta håret - känns väldigt smart och nödvändigt, köpte även en mössa (en babyrosa som jag blev/är helt kär i) får se hur länge jag känner att jag vill ha den då (?) förra året köpte jag fyra mössor (helt onödigt men ville bara ha, bara för att lixom) använde typ två av dom samanlagt fem gånger . Köpte även sex stycken jättejätte söta muggar på dollar (10 kronor styck - det var dom helt klart värda) och så köpte jag några filmer som vanligt .

Och så var jag in på systemet och kollade runt och där blev det dyrt som vanligt även fast jag bara skulle "kolla"...

Hade planer på att göra hårinpackning idag och inte göra någonting annat än att somna klockan nio för så pass trött är jag (klockan är nio och jag är vaken ??!!) men så tyckte axa att vi skulle umgås en stund eftersom att det antagligen inte hinns med någon träff under resten av helgen så det fick bli en träff med henne istället för hårinpackning. får bli i morgonbitti eller nånting istället . Men nu ska jag ringa axa och kolla om hon har slutat ..

Hörs .

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback