1 september - 08



Segaste dagen i världshistorien precis som jag förutspådde . Och så klart när det äntligen kommer lite folk så är det mellan halv åtta och åtta (stänger klockan åtta!!)...

I morgon är jag i alla fall ledig, ska till systemet med syster och handla öl till pappa och sedan ska jag och Axa dra en tripp till valbo, hon skulle köpa lackhyllor och eventuellt en spegel . Och den spegeln är stor så det är knappt så att båda vi två får plats på vägen hem - men eftersom att jag kör får Axa ta bussen :) haha Nee då, själv så ska jag investera i två lackhyllor och fyra bokstöd - känner för att göra om lite grann nu - var ett tag sen man ändrade något.. Och det är ju inte det lättaste nu eftersom att hälften av grejerna/möblerna sitter fastskruvade i väggen, endel saker har pappa varit så extremt duktig och typ kilat fast så att dom kommer att få stå på samma ställe tills huset brinner upp eller någon slår sönder hyllan eller huset . Men lite går som sagt fortfarande att ändra på !!

På onsdag är det veterinären som gäller med Pishile . Mamma ringde igår och frågade hur och när vi kunde sterilisera henne och det blev på onsdag - och eftersom att hon redan är med barn så blev det en abort också - usch vad hemskt det låter, men så är det i alla fall .. Och sen är det bara att hoppas på att hon blir snäll igen - för nu är hon elak och fräser och skriker och gnäller oavbrutet ..

men nu ska jag kolla på film och sova .

Hörs !!


Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback