11 september - 08


sitter och väntar för att tiden ska närma sig halv ett ungefär så att jag kan åka till tandläkaren för att sedan stressa vidare och börja jobba !! Kände att jag ville ändra tid hos tandläkaren men kom på att jag redan gjort det ett x antal gånger så det är bara att kämpa sig dit så är det ju ändå över sedan .

Igår så blev inte dagen som jag tänkt mig men hade ganska skoj ändå, var ju sysselsatt hela dagen i alla fall :) åkte till Uppsala med Mandy för att hämta Micke.. sprang runt lite på Gränby först, hittade inget skoj . Men sen blev det en "drive in" på Max istället och så blev jag arg för att jag inte fick min smält ost som jag hade beställt och betalat för . Men gick ju ändå även fast jag hade sagt till om att jag INTE ville ha lök och tomat på min maxburgare så fick jag det . Så hoppas dom blev arga när dom hittade alla mina rester utkastade på parkeringen och dom var tvugna att plocka upp det med bara händerna .. Haha . blev såå irriterad .

Men men . nu ska jag fixa mig färdig så jag kan åka sen .

Hörs !!

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback