12 september - 08


sen mitt förra inlägg som skrevs för ungefär 25 minuter sedan har jag hunnit med massor .. Haha bara massa onödiga saker men det är ända många . Har bråkat med syrran för att hon vägrade gå ut och röka och göra mig sällskap, hon anser att jag inte bryr mig om andra personer då hon "faktiskt behövde sova".. Men hur ofta är jag ledig en helg (?) då borde hon vara snäll och göra mig sällskap även fast klockan är 22.00 och hon ska gå upp klockan 06.30 och åka jobba i morgon - men så tyckte däremot inte hon (ganska elakt av mig egentligen - men jag lider inte)..

Har även lyckats spillt ut ett helt glas juice på bordet i mitt rum och därpå fann bl.a min dator, min mobiltelefon, min digitalkamera, en skiva som jag lånat av syrran och min katt . Och alla dessa "ting" blev drabbade - fast inget gick sönder blev mest bara kladdigt. och det blev mest synd om katten :)

På måndag ska vi tillbaka till veterinären med Pishile - då hon ska ta bort sina stygn som hon fick på magen efter operationen/steriliseringen + att vi ska dit samtidigt med Sten (en annan katt) och göra rent hennes (ja, det är en hon!!) öron..

Men nu ska jag beställa lite kläder, duscha och sen ska jag nog kolla på "Hitta Nemo" igen - helt frälst i den filmen . Har ni inte sett den så måste ni faktiskt göra det :)

Hörs .

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback