3 september - 08



Känner att jag skulle behöva städa och i alla fall komma igång med tvätten inna klockan blir halv fyra . Då jag ska åka till veterinären med Mamma och Pishile.. Men som vanligt så ska jag "bara" göra just det där innan och den här gången blev det att kolla efter jeans på internet eftersom att jag behöver nya till jobbet . Och sen så hamnade jag här av någon konstig anledning ...

Ikväll har jag inte en aning vad fan man ska göra då det ska vara strömavbrott här mellan klockan 23.30 och 04.30 eller något sånt och det är just den tiden man tittar på tv (inte fram till halv fem men där emellan i alla fall..)  .. Igår skulle jag kolla på "Evan den allsmäktige" som jag köpte för någon vecka sen och så fann det bara  text och tal på Franska och engelska även fast edt står på fodralet att det är textning och tal på svenska ... SÅ IRRITERANDE !! så blev "Little man" istället men den är ju bra den med .

Men nu ska jag börja med städningen .

Hörs sen .

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback