4 september - 08



Fan vad duktig jag känner mig, har varit ute och joggat/gått med syster.. Det var meningen att vi skulle jogga (hon har tjatat på att jag ska med) men hon orkade inte längre än typ 300 meter (inte för att skryta men det var hon som inte orkade - tror inte jag hade klarat så jättemycket längre men det var hon som stannade först..) så sen gick vi typ 2 kilometer och så joggade vi sista 300-400 m. som var kvar hem .. Jag är såå stolt över mig själv .

Plus att jag cyklade hem i värsta snöstormen först också (egentligen så var det bara motvind men det kändes som snöstorm, för det var kallt och blåste så mycket att jag började backa om jag slutade trampa) från jobbet och så en paus på 20 minuter och sen ut och motionera med syster .

Har fått mina filmer idag också alldeles perfekt dag som jag fick dom, för hade jag fått dom igår hade jag blivit galen eftersom att vi hade strömavbrott hela natten . så nu ska jag kolla på "one tree hill säsong fyra"...

Hörs .

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback