6 september - 08



Kvällen blev lyckad igår även fast allt verkade vara emot oss .

När vi kom till Tierp så kom Axa på att hon hade glömt sitt pass (så ingen öl för hennes del) ..

Kom fram till tåget - Inställt (fick bli bussen istället och den tar ungefär en timme längre)...

Axa och Tobbe hade inget batteri på sina telefoner och jag var smart nog att glömma min i syrrans bil (utan klockan bl.a.)

Träffade på någon jävla gubbe som vägrade sluta prata med oss, som vi fick stå ut med på hela vägen dit ..

Kom fram och fick vårat bord i alla fall (20.15 ungefär).. Tog två och en halv timme ungefär innan vi var redo att beställa . Men det var det värt - så jävla god mat :) När vi hade beställt och ätit hälften så blir det strömavbrott - haha typiskt .. Men det led vi inte så mycket förutom att jag och Axa sprang till Mc donalds och gick på toa och jag och Tobbe fick springa till bankomaten för att ta ut pengar då deras kortdragare inte fungerade ..

Gick därifrån till tåget och väntar en stund innan vi kan gå på . och vem kommer inte om den där jävla gubben som vi inte blev av med på resan dit.. och nu var han bra mycket fullare än på vägen dit så tyst var han ju inte mer än dom få gånger han kippade efetr luft ..

men kom hem vid 00.00 i alla fall så fick lite sömn ...

Hörs !!

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback