9 september - 08


försöker förnya en aning och hade det inte fungerat efter att jag nu hade försökt 35 gånger så hade jag gett upp helt och hållet och suttit och surat halva kvällen istället för att jag har återställt stilmallen och alla mina gamla grejer som jag har fixat är helt och hållet borta, men nu ska jag bygga upp den så gott som det går och ser vad det leder fram till . Det fattades bara ett ynka litet mellanslag för att det skulle fungera men det förstod ju inte jag förän jag hade sllitit av mig varenda hårstrå jag hade på huvudet (inte riktigt).. men nu så är headern på plats i alla fall (Gjord ut av
Mandy) och jag blev ganska nöjd men det ska ändras lite grejer här och där i och med att jag inte tycker om den röd/orangea färgen, teckensnittet och lite andra grejer . men uppdatering kommer .

Hörs .

Kommentarer
Postat av: Axa

åhh vad fint det blev du :) hehe

2008-09-09 @ 21:48:46

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback