Fredag


Har varit hemma hos
Ronja och kollade på en
film vi hyrde "The hottie & the nottie" - ganska värdelös egentligen
eftersom att man förstod efter fem minuters tittande vad som skulle hända.
Eller vi satt och gissade och vi gissade rätt på det mesta så :)

var i alla fall inte kvar så länge, eftersom att jag känner att jag är trött
som fan och bara vill sova - fast det är ju ganska vanligt .
Men kanske hjälper om man sover ut två - tre dagar rad
får se hur det blir nu i alla fall får hoppas på det bästa .

Imorgon är det i alla fall planerat party - Jag och Mandy.
Vet inte om det kommer någon mera men vi får väl göra
det bästa av situationen bara haha :)

men nu ska jag ropa på Pishile, bädda sängen och
titta på en film om jag orkar .

hörs i morgon !!

Kommentarer
Postat av: Evelyn

ni får sällis av mig, too bad, HAHAHAHA

Postat av: Mandy

Va ville du då klockan 7 imorse?

Får man aldrig sova ifred. Haha

2008-09-20 @ 13:50:32

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback