Fredag


Så nu är texten ändrad, datan är lagad eller inte lagad men han har fixat antivirusprogrammet och grejat lite så hela datan skulle bli snabbare (sa han, men det har jag itne märkt något av - men får väl vänta och se)..

Har i alla fall varit och hälsat på Mormor och Morfar idag och pratat en stund med dom, händer ju inte så jätteofta så dom blir ju i alla fall glada när jag kommer :)

Men nu ska jag duscha medan det finns varmvatten .

Hörs .

(nöjd, nu Evelyn - eller fortfarande för litet??)

Kommentarer
Postat av: Evelyn

fortfarande för liten. jag vill ha JÄTTEstor text, du vet ju att jag har ju 5 meter till skärmen ifrån soffan. haha


En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback