Fredagkväll


Galet trött och har funderat i snart två timmar på att gå och lägga mig i sängen istället.. Men det har inte riktigt blivit av men nu är det dax alldeles strax . Orkar knappt hålla upp ögonen verkligen bränner ...

Jobb i morgon känns inte så lockande i och med att jag känner mig helt död just nu, bara att hoppas på att man blivit en aning piggare efter att man sovit .

Skulle även beställa min mobil idag men kom på att jag måste vänta tills jag fått räkningarna på kläderna jag beställt så jag får lite koll på ekonomin igen ..

Sen så har ju pappa hittat en bil också som han tyckte var bra, till och med så jag var lite intresserad och det är ju ganska svårt att få mig intresserad av bilar då jag är extremt kräsen . Men får se hur det blir - roligt lär det bli om det går igenom i alla fall . Men fattas fortfarande några tusen, men det kommer pappa att få den stora äran att lägga ut så länge i så fall :)

men nu ska jag sova .

God natt!

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback