Lördag


Sitter hemma hos Axa och Tobbe och väntar på att dom ska äta klart.. Så att Tobbe kan flytta bilen så jag kommer härifrån :P haha..

Har städat hela dagen känns det som, lovade mamma att jag skulle hjälpa henne att sätda och som vanligt fick jag ta det jobbigaste . Som gick ut på att tvätta duschväggarna och golvet i badrummet medan hon bytte gardiner, dammade och plockade med hennes papper . Helt orättvist...

Ikväll händer inte ett skit, funderar på att åka och köpa ett paket glass och ligga hemma och kolla på film (Varg!!) och äta daimglass . Men får se, vill även hyra film "Patrik 1,5" den verkar skitbra, men skulle tro att den redan är uthyrd om jag lyckas ta mig någonstans där det finns filmer att hyra . Men får se vad som händer .

Nu ska jag kolla runt lite här innan dom kommer tillbaka ner hit och umgås med mig .

Hörs

Kommentarer
Postat av: Mandy

Men eru dum? Patrik 1,5 hade BIOpremiär IGÅÅR!

ja tror inte den har hunnit kommit ut på film än. Hahah

2008-09-13 @ 15:33:39

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback