Måndag


Vaknade i alla fall en aning piggare än vad jag var igår . Känner att jag skulle behöva städa, men så pigg är jag inte. Och jag har min egen tillåtelese att INTE behöva städa idag eftersom att jag jobbar och ska cykla härifrån om en halvtimme .

Skulle behöva en reflex också, men sånna fanns det tydligen inte här.. Inte där jag letar/har letat i alla fall . Eftersom att det är kolsvart när jag ska cykla hem och jag är rädd att jag ska bli påkörd :) men har ju överlevt två gånger innan utan reflex så får satsa på det idag ocså. Bara jag kommer ihåg att köpa en när jag är någonstans där dom har .

Men nu ska jag kolla om det är någonting "sebart" på tv en stund . Sen ska jag bara fixa håret och sticka .

Hörs .

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback