Måndagkväll


sitter och väntar på att tiden ska gå så att det blir sent snart . Eller egentligen är det ganska sent (i alla fall för mig) så att min katt blir trött och vill komma in och sova med mig . Men det verkar ju som sagt ta ett tag så får sysselsätta mig ett tag framför datorn istället .

Sitter och funderar på óm jag ska beställa telefonen är såå sugen på att göra det men samtidigt så vill jag vänta till Syrran har bestämt sig, men får se min ork på att vänta har säkert gått över imorgon och telefonen blir beställd i alla fall ;)

ledig imorgon och inbokad hos Axa, får se vad som händer och vad som ska göras. Är ju som jag skrev förut i stort behov av att städa i mitt rum då det börjar se ut som ett bombnedslag här inne. För när jga jobbar så kommer jag hem, kollar på tv, pratar med syster eller sitter vid datorn och då blir det bara så att när jag känner att jag vill sova så kastar jag alla grejer jag har på mig och allt annat också (haha) runt omkring mig helst på golvet ser det ut som . Men ska försöka bättra mig, för fatta mycket tid det går åt till att plocka undan egentligen, och det hade inte behövts om man gjort det ordentligt från början . Nu börjar jag låta som mamma och då tänker jag ge upp det här och gå och ropa på mina katter istället .

Hörs .

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback