Måndagkväll


Var duktig idag och gick till jobbet, fast såklart fanns det en baktanke med det hela och det var att jag då skulle få skjuts hem :) Tur att syster min ställer upp såhär för mig nu när det är kolsvart ute när jag slutar jobba och jag aldrig kommer ihåg att köpa reflexer ...

Men i alla fall så skulle Mamma och syster till Uppsala till något sjukhus för att kolla handen efter att hon hoppade in i ett plommonträd och fick en kvist i handen i Lördags .

Så när jag hade jobbat klart så ringer jag hem, inget svar. Ringer syster, mobilsvar och så ringer jag mamma och äntligen någon som svarar och så fick hon komma och hämta istället. För min olycksdrabbade syster (haha) blev inlagd på sjukhuset i väntan på operation - haha så jävla typiskt henne, det hade kommit vätska i skenskidan eller skidskenan eller vad det hette :S Men egentligen så är det väl inte roligt utan synd om henne, men bara för att det är hon och så typiskt henne och så dum grej som hände så blir det roligt :)

Men i alla fall så har jag beställt två filmer idag - dem två sista Irene Huss-filmerna. Kom på att jag var tvungen eftersom att jag gick med i någon "klubb" och då var jag tvungen att köpa för en viss summa för att inte få betala filmerna jag fick när jag gick med i den. Så då kom jag på att jag skulle göra det idag ...

Men nu ska jag duscha..

Hörs ..

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback