Onsdag


Blev inget hämtande av syrran idag heller då hon blev tvingad att stanna ännu en natt för att hon kanske blev tvungen att göra en ny/till operation i morgon igen :/

Men skulle i alla fall in och hälsa på henne idag efter att Mamma slutat jobba och då är det bara att tjata sen så att vi åker till Gränby också !! :)

har varit till Tierp och satt in pengar på kontot med då syrran ringde hem i panik och kom på att hon hade massa räkningar som inte var betalada, och jag hade ju som vanligt alla pengar hemma istället för på kontot .. Men nu är det ordnat och nu ska jag städa klart det sista som blev kvarlämnat efter att jag tvättade mina fönster och bytte gardiner igår ..

Hörs .

Kommentarer
Postat av: Katrin

Ja, jag tänkte hålla till i tierp i helgen..

Börjar du tidigt på lördagen då eller?

2008-09-24 @ 21:32:51

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback