Tisdag


Jag älskar att vakna av ljudet av krossande porslin samtidgt som jag känner att jag får jord i ansiktet var 10 sekund ungefär . Eller inte, det är Sten som inte kan låta bli mina saker ... Speciellt klockan halv sjuk på morgonen och man är tvungen att gå upp och mota ut henne ur rummet bara för att hon ska inse att hon ska ge upp. och man vet att man får sova ett x antal timmar till men går man upp ur sängen så kommer man inte kunna somna om - älskar verkligen sånna dagar ...

Imorgon fyller
Mandy 20 år och blir mogen nog att få gå på systemet :P och på torsdag så går min prövotid på körkortet ut :) trevlig vecka det här ...

Men nu ska jag gå ut ...

Hörs

Kommentarer
Postat av: Mandy

Ja vill ha som en "Extraprelle" en ciao ciao med texten GRATTIS MANDY ingraverat av oxfilé, Glöm för fasiken inte de!!!! DÅ kanske ja kan bjuda dig på hembakad Citronkaka :J

Skitlätt. Man blandar bara med vatten sen vispar lite å så in i ugnen. Tänk va modernt de e att baka nu för tiden.

2008-09-16 @ 15:21:22

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback