Tisdag


vaknade tidigt i morse så har hunnit med att göra
mycket - skönt faktiskt .

Skjutsade in mamma till jobbet så att jag fick bilen för mig själv idag.
Och så hem och tillbaka med till tierp med syrran som
skulle lämna massa papper om sjukskrivning.
Sen hem och efter det till Axa och umgås lite med henne .

Nu sitter jag i alla fall hemma, har även varit duktig och
diskat - då våran diskmaskin har gått sönder igen.
Det är typiskt för varje problem som kommer med
den så hittar vi på en bra lösning som fungerar kanon
men då hittar den på nya problem bara men nu
är den helt paj^^ så får köpa en ny inom snar framtid
får jag hoppas på .

Har även städa och plockat lite i mitt rum (behövs verkligen). Har kastat massa blommor (tre stycken!!) som jag har tröttnat på. Kan inte det här med blommor antingen dör dom för att dom inte får något vatten eller så dör dom för att dom får för mycket vatten.. hur ska man veta vad som är rätt eller fel då.. Finns bara en enda blomma som jag har som
överlevt livet hos mig (bilden) och det är jag stolt över :)

Har i alla fall även hunnit påbörja min "önskelista" till jul (ganska tidigt men det är Ronja som vill ha, fick ju ingen förra året så hon tyckte jag skulle vara ute i god tid i år..) men bara påbörjat ...

Men nu ska jag fortsätta plocka lite här inne, innan jag hinner tröttna på det igen ...

Hörs .

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback