Tisdag


Nu efter ett antal försök så har jag lyckats beställa min telefon :) En Samsung soul .. får se vad man tycker om den då. Har även beställt telefonen till syrran som hon skulle ha en sony ericsson nånting.. Och ett minneskort, inte för att jag vet om jag behöver, men bättre att skaffa ett nu direkt än att försöka hitta på precis det som man ska ha när man insett att man behöver ett. 

Mamma är som vanligt arg över att jag bara behåller mina telefoner som jag köper i ett halvår.. Fast egentligen så förstår jag ju, men tröttnar gör jag fortare än kvickt :P haha

Nu ska jag i alla fall gå och lägga mig och kolla på tv .

God natt !

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback