Tisdag




((Enda kortet jag har på oss två tror jag - de "så kallade" födelsedagsbarnen))


Slut på jobbandet för idag och ledig i morgon . Ska bl.a fira Manys födelsedag (även min om man frågar Mandy, eftersom att hon anser att vi fyller 40 år i morgon, alltså 40 år tillsammans. bara det att jag fyllde för två månader sedan)..

Men då kom ju jag på den smarta idén, att om jag fyller år så vill ju jag ha presenter. och eftersom att det bara är Mandy som tycker som hon tycker så är det bara hon som får köpa present till mig - men det lider inte jag av. så om du läser det här nu mandy så förväntar jag mig något riktigt fint, för det är ju inte varje dag två personer fyller 40 år :)

Nu ska jag i alla fall duscha, känner mig lite stressad eftersom att jag ska vakna tidigt på min lediga dag :'( men det är mitt eget fel.

Äsch har inte tid med det här .

Hörs..

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback