Tisdagkväll


Blev inget Uppsala och hämtande av syster då hon blev beordrad av personalen på Akademiska att stanna kvar en natt till.. Men inatt skulle hon få en egen sal inte få sova i korridoren som hon fick göra natten som var :)
men ska in i morgon och hämta henne och springa en runda på Gränby om hon orkar - för det vill jag och även mamma som skulle köpa nya skor.. Själv vill jag ha nya jackor en till vinter och en höstjacka om jag hittar någon.

Fick ett paket idag med bl.a. en höstjacka (trodde det var en vinterjacka när jag beställde). den var skitfin, brun/grå/svart-rutig, satt perfekt . Men... så var den typ 3/4 ärmar - haha så kändes lite onödigt så får hitta på någt annat, nytt istället.

har i alla fall varit duktig, tvättat fönster, tagit ner min gardiner i väntan på att Mamma ska sy klart mina nya som jag ska ha. Och så har jag sorterat tvätt och hängt in i garderoben :)

Men nu väntar jag bara på att Mamma ska prata klart i telefonen och sy klart mina gardiner och sen på att reprisen av Andra Avenyn ska börja så att jag kan sova sen.. Imorgon blir det tidig uppgång - 06.30!! fast jag har inte fått reda på varför jag ska upp så tidigt än, det är Pappa som kom med någon "smart" idé - så det är väl bara att vänta och se .

Hörs !!

Kommentarer
Postat av: Katrin

Jobbar du i helgen då Linda?

2008-09-24 @ 11:09:07

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback