Torsdag


Var in till syrran igår. och hon är ju såå rolig -
det enda hon gjorde en timme som vi var där
ungefär det var att röka. 9 cigaretter på en timme !!
det är fan extremt .

Men får se om hon fick komma hem idag eller
om hon skulle operera sig igen idag..
men det lär väl märkas när jag kommer hem från jobbet .

Fattar inte det var världens minsta hål -
som att man stuckit en nål in i handen
ungefär en halv cm.
och så så stort bandage..

var i alla fall till gränby igår efteråt och
hittade en jacka som jag ville ha :)
jag som aldrig hittar jackor men nu tog det tre
minuter så hittade jag "den rätta"..
Men det märks att inte jag köpt jacka på ett antal år.
Skitdyrt - mamma ba: det får du räkna med ! äsch, 1400 kronor för en jacka ..
Men jag orkade inte bry mig, fick vara grinig med min nya jacka !!

Men nu ska jag hitta min tröja sen ska jag röka .

Hörs ..

Kommentarer
Postat av: Evelyn

Men gud, är hon kvar där än. Snart dags att adressändra, haha.


En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback