Torsdag


Nu, efter två timmar sittandes framför datorn och letandes efter ett par jeans som jag ska beställa för att ha att jobba i - nu, har jag hittat dom. Plus massa andra grejer, jeansen jag beställde gick på typ 300 kronor (spelar inte så stor roll, ska ju ändå bara ha dom på jobbet) men sen blev det mera grejer för sammanlagt typ 2000 kronor. och det är inte bra, men det är som vanligt när jag sitter och leker på "fel" sidor :)

Har kommit på att Torsdagar är INGEN bra tv-dag då dom visar Höök på ettan, Lyxfällan på trean och Vem kan slå Filip och Fredrik? på femman - SAMTIDIGT!! och det stör mig som fan eftersom att det är ungefär dom enda programmen som jag överhuvudtaget vill titta på.. Så nu missar man typ 70 % av alla programmen istället bara för att jag zappar hela tiden :P

Men nu ska jag röka sen ska jag kolla på film och sova .

Hörs

(Evelyn, har inte orkat/haft tid att ändra storleken på texten ännu.. Men om jag ska vara ärlig så tycker jag inte texten är så extremt liten. Men ska ändra den för eran skull :) )

Kommentarer
Postat av: evelyn

Jaa, det börjar bli hög tid att ändra storlek nu!


En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback